Warhammer: vermintide 2 true solo tier list

Краткое введение

Без преувеличений можно сказать, что в этой игре нельзя на одного игрока взвалить всю работу для достижения победы. Но, иногда, один человек может стоить четверых. В данном руководстве мы попытаемся описать возможность быть максимально эффективным во многих направлениях (отстрел толпы/ убийство боссов / живучих и быстрых врагов), которые может взять на себя правильно собранный маг.

В качестве основного подкласса Сиенны выбран Pyromancer (Пиромант), так как именно Пиромант имеет наибольшее количество преимуществ над другими классами. Одна из главных особенностей – ультимейт. Он отлично подходит для убийства боссов и специалистов на дальних расстояниях. В текущих реалиях баланса игры, Пиромантка, в правильных руках, может справляться как со множеством врагов сразу, так и с одиночными крепкими противниками. Поэтому, непреодолимых препятствий на пути к сундукам у нас нет.

Преимущества класса:

  • Пассивная способность на постепенное повышения шанса крита по мере увеличения перегрева.
  • Пассивка на постепенное снижение скорости перегрева по мере его накопления.
  • Пассивка на ускоренное снижения перегрева, когда у команды есть гримуар.
  • Быстрый откат ульты (из-за таланта на 25 уровне, который позволяет медленнее накапливать перегрев)
  • Неуправляемый ультимейт для убийства элитных врагов (вслепую за стеной)
  • Внушительный урон в секунду (DPS) по боссам.
  • Возможность сметать орды противников, если начать атаковать с большой дистации (конкурент дворфу с огнемётом).

Недостатки класса:

  • Малая живучесть (при слишком агрессивном стиле игры можно умереть от пачки бронированных врагов/толпы крыс, что делает мага персонажем, который очень сильно зависит от команды).
  • Проблемы с тяжело бронированными целями (ультимейт не всегда попадает в голову Хаосам, при этом посох наносит лишь незначительный урон, а если противников несколько, и некому вас прикрыть – гарантированная смерть).
  • Слабое оружие ближнего боя (В основном используется для блокирования ударов).

A-Tier

These classes have excellent tools to use in different scenarios of True Solo.

Class Description
Handmaiden Invisibility is king in True Solo and the Handmaiden has the nearest similar option to the Shade. It has a low cooldown as well.   The Handmaiden has impressive melee damage potential especially if you abuse Asrai Alacrity. She’s also a pretty safe character when using the longbow – able to dash into position and snipe enemy waves with ease.
Zealot The Zealot is the right mix of offense and survivability. A Zealot equipped with a crossbow is a nightmare for enemy waves, especially gunners in the back lane.
Huntsman The Huntsman is an excellent class that needs a little mastery (especially with the longbow) to truly shine. He has invisibility as well – extra useful for clearing out elite waves. It’s not as good as the Shade’s nor the Handmaiden’s, but it gets the job done.   The Huntsman also has a versatile weapon kit. A blunderbuss is a decent substitute for his bow. His melee weapon options are fantastic as well.
Witch Hunter Captain The Witch Hunter Captain is the epitome of a bulwark unit. He does not need to be as mobile as the Huntsman to be effective. He excels at holding down areas with a crossbow in hand and critical buffs to boot.   Once those elite swarms come up, you can rest easy knowing that Animosity can keep those foes at bay. You should be wary that DPS is not that stellar with the Witch Hunter Captain. Still, he’s a very reliable unit.

Специализация оружия

На каждом оружии имеется по три параметра специализации, указывающих на его особенности.

Быстрые атаки (только оружие ближнего боя) – оружие имеет более быстрые простые и заряженные атаки.
Пробивание брони (только оружие ближнего боя) – оружие имеет больший коэффициент пробивания брони.
Широкий размах (только оружие ближнего боя) – оружие имеет больший радиус атак.
Быстрый огонь (только оружие дальнего боя) – оружие имеет высокую скорость последовательных атак.
Близкое расстояние (только оружие дальнего боя) – оружие эффективно только на ближней дистанции и сильно теряет урон с её увеличением.
Пронзающие стрелы (только оружие дальнего боя) – стрелы оружия пробивают насквозь большее количество противников.
Снайпер (только оружие дальнего боя) – оружие имеет эффект увеличения при прицеливании.
Перегрев (посохи, огнемёт и пистолеты железнолома) – оружие может перегреться и взорваться при большом количестве последовательных атак.
Урон с течением времени (огненное оружие и кинжалы) – слабый периодический урон от огня/кровотечения, урезаемый в соответствии с показателем брони, и с фиксированным числовым значением.
Эффективные блоки (оружие со щитами) – больший радиус отталкивания/блока и меньшие затраты выносливости на блокирование.
Высокая мобильность (копьё) – меньший коэффициент замедления при блокировании.
Пробитие щитов (кистень) – некоторые атаки оружия полностью игнорируют поднятый противником щит.
Тяжёлая заряженная атака (кирка) – заряженная атака имеет больший коэффициент игнорирования брони противника.
Заряженная атака (некоторые посохи) – ну… он, якобы, имеет заряженную атаку. Как и любой посох без этого параметра. ¯\_(ツ)_/¯
Высокий урон – оружие имеет более высокий урон по любому типу противников.
Повреждение щитов – оружие более эффективно отбивает щиты в сторону, а у слабых противников может их разрушить/выбить из рук.
Сдерживание толпы – оружие эффективно сдерживает множество скучковавшихся слабых противников.
Универсальное – оружие хорошо как против не бронированных противников, так и против бронированных.
Урон от попадания в голову – оружие имеет больший коэффициент увеличения урона при попадании в голову.

Consumables[]

Consumables are single use items that can be found in every mission. Each of these types of consumables have their own storage slot, and only one of each type may be carried at a time. Some consumables can be given to an ally by holding out the item and pressing Defend/Charge/Zoom (Default: Right Mouse Button) on the ally.

Healing

Healing items are carried in the third equipment slot.

Image Item Name Effect In Use
Healing Draught Can be consumed to heal 75 health. Replaces Temporary Health and clears all Wounds.
Medical Supplies Can be consumed to heal 80% of a player’s missing health. Replaces temporary health and clears all wounds. Can be used on allies. Healing an ally will also clear your own wounds.

Potions

Potions are carried in the fourth equipment slot.

Image Item Name Effect In Use
Potion of Concentration Boosts Career Ability recharge rate for 10 seconds.
Potion of Speed Boosts movement speed and attack speed for 10 seconds.
Potion of Strength Boosts Power for 10 seconds.

Bombs

Bombs are carried in the fifth equipment slot. Pressing Attack (Default: Left Mouse Button) will light the fuse, and releasing Attack will throw the bomb. Pressing Defend/Charge/Zoom before throwing will snuff the fuse and store the bomb. There is no fuse timer: the bomb will not explode before the player throws the bomb, and it will not explode more quickly based on how long it has been lit.

Image 1 Image 2 Item Name Effect In Use Variation
Bomb Deals Stagger and armour-piercing damage to all Enemies in an area where it lands.

Enemies can Block the explosion with shields.

Explosion deals friendly fire at applicable Difficulties.

Incendiary Bomb Deals stagger and minor damage to all enemies in an area where it lands. Creates a large area of fire that deals damage over time.

Enemies can block the explosion with shields, but cannot block the fire damage. Enemies will attempt to path around the fire.

Explosion deals friendly fire at applicable Difficulties. The fire does not deal friendly fire damage.

Notes

Medical Supplies are the only consumable that cannot be given to another player, but it can be used to heal them directly.

Armour Classes[]

The armour class of an enemy determines its resilience to certain damage, as well as which ‘Power vs’-weapon Property works against this enemy. There are four armour types in the game.

Infantry

Unarmoured enemies wear no or little armour, making all parts of their bodies susceptible to all attacks. The head can still be hit for bonus damage. Among others, all Infantry enemies have this class.

Power vs Infantry does bonus damage to Unarmoured enemies.

Armoured

Armour deflects blows and negates damage, so it is best to avoid striking it. When an attack is completely deflected by armor, a small red skaven-shield shortly shows up below the cursor of the player, indicating no damage is done. All Armoured units are still vulnerable for head-shots, so you should always aim to hit the head with both ranged and melee. Though there are ways to penetrate armour, keep in mind that it always negates a part of the damage done. The following methods allow heroes to bypass armour to different extents, depending on the attack used:

  • Critical hits
  • Heavy Attacks (except bashes)
  • Weapon attacks with the Armour Piercing characteristic
  • Weapons with the Shield Breaking or Ignore Shields characteristic

Super Armour

Super Armour is an extension of the Armoured class. The Chaos Warrior, Standard Bearer, and three bosses (Skarrik, Gatekeeper Naglfahr, and Bödvarr Ribspreader) has super armour. The main difference is that their armour negates more damage from attacks that should bypass it (listed above). This means that aiming for weak points becomes even more critical for dealing damage.

Power vs Armoured does bonus damage to Armoured enemies.

Berserker

Berserkers are a sub-group of Elites consisting of Plague Monks and Savages.

Power vs Berserkers does bonus damage to Berserker enemies.

Monster

Enemies with this armour class have a natural defense against damage and have high stagger resistance: only certain Hero abilities and bombs can stagger them. All Monsters have this armour class.

Power vs Monsters does bonus damage to Resistant enemies.

2 Needii, автор Tomoko

Возможно, вы заметили тенденцию к тому, что 90 процентов всех модов Vermintide 2 — это простые изменения, которые просто делают работу в сети более доступной. Правильно, моды Vermintide 2 не похожи на Skyrim, который почти создает совершенно новую игру на основе оригинала. Нет, в первую очередь, они просто делают Vermintide более удобным для пользователя. Мод Needii от Tomoko — еще один пример этого, на этот раз в отношении подбора предметов.

По сути, этот мод просто дает вам порядок значков над каждым зельем, мешком с боеприпасами или другими расходными материалами, которые говорят вам, какой член группы нуждается в этом предмете больше всего

Это не идеальный мод, поскольку он не принимает во внимание каждую маленькую переменную, но он действительно делает многое, чтобы помешать вам быть «тем человеком», который принимает все зелья здоровья, когда другому товарищу по команде это нужно намного больше.

Melee Weapon Traits[]

Traits found on Melee Weapons affect attacks, stamina and Career cooldowns.

Image Name Description
Heroic Intervention Assisting an ally under attack restores 15 Temporary Health to both players. (Assisting allies refers to saving them from a Gutter Runner, Packmaster, or Lifeleech, or Staggering Enemies who are about to backstab them.)
Off Balance Blocking an attack increases the damage the attacker takes by 20% for 5.0 seconds.
Opportunist Increases Push strength by 50% when used against an attacking enemy.
Parry Timed blocks reduce stamina cost by 100%.
Resourceful Combatant Melee critical strikes reduce the cooldown of your Career Skill by 5%. Effect can only trigger once every 4 seconds.
Swift Slaying Critical Hits increase attack speed by 20% for 5.0 seconds.

6 Индикатор дружественного огня от NonZeroGeoduck7

Как и во многих других играх этого типа, Vermintide обязательно сообщит вам, если враг ударит вас с направления вне поля зрения, чтобы вы знали, в какую сторону немедленно повернуть. Обычно это широкая красная стрелка рядом с той стороной экрана, с которой произошла атака. С этим модом индикатора Friendly Fire, когда союзник поражает вас, эта стрелка будет зеленой, а не красной.

Честно говоря, невозможно пройти через Vermintide, не нанеся несколько случайных атак товарищам по команде. Но с некоторыми персонажами, такими как Сиенна, этот мод полезен для тренировки себя, чтобы быть более осторожным с определенными атаками или выяснить, какие ваши привычки приводят к наиболее дружественному огню, поскольку ваши союзники смогут привлечь вас к большей ответственности.

Collectibles[]

Collectibles are items that grant bonus XP and Loot Bar progress at the end of the Mission, or contribute to the completion of Okri’s Challenges. A list of all book locations can be found in the Book Locations page.

Image Item Name Effect/Use In Use
Tome Grants 50 points to Loot Bar and additional XP to all players when the party reaches the end of the mission with it.

Occupies the healing slot. Can be freely swapped with a healing item. Each Adventure Mission contains 3 Tomes.

Grimoire Grants 75 points to Loot Bar and additional XP to all players when the party reaches the end of the mission with it. Applies a Curse to all members of the party.

Occupies the potion slot. Cannot be swapped once it has been picked up. Each adventure mission contains 2 Grimoires.

Can be destroyed by selecting the Grimoire and holding Defend/Charge/Zoom and Attack or if the player carrying it dies. Destroying the Grimoire also removes the curse from the party. Cannot be recovered.

Loot Die Grants 25 points to Loot Bar and additional XP to all players when the party reaches the end of the mission.

Guaranteed drop from Monsters and Lords. Can also be dropped by Sack Rats or randomly found in containers.

Ravaged Art There are three Ravaged Art per Adventure Mission, each spawning in one of several possible locations.

Collecting Ravaged Art completes challenges that reward Paintings that the player can hang in their Keep.

Unlike other bonus items, Ravaged Art must be picked up by individual players gain the reward.

Poison Feast Chalice Collectible required for completing Okri’s Challenge,
Ruggbroder ’68 Collectible required for completing Okri’s Challenge,
Torn Journal Entry Collectible required for completing Okri’s Challenge, .
Vintage Drachenfels Collectible required for completing Okri’s Challenge, .

Usable Items[]

Usable items are found spread out across each mission. They either contain supplies or function as objectives, obstacles or as part of a puzzle.

Ammunition

Used to replenish various ranged weapons.

Image Item Effect
Ammunition Crate Restores ammunition to full.
Ammunition Pouch Restores ammunition to full. Consumed upon pickup.
Bardin’s Survivalist Ammunition Drops from Specials on death when a Ranger Veteran is in the party. Restores 10% of maximum ammo. Consumed on pickup.

Containers

Can contain various supplies to help complete the mission.

Image Item Effect
Chest May contain a Consumable Item, Loot Die, or Ravaged Art. Its contents can be tagged without being opened with the exception of Loot Dice.
Crate May contain a Consumable Item or Loot Die. Its contents can be tagged without being opened with the exception of Loot Dice.

Explosives

Barrels are found at various locations in maps and are helpful during Hordes.

Image Item Effect In Use
Explosive Barrel Deals stagger and armor-piercing damage to all enemies in an area where it explodes. Enemies can block the explosion with shields. Explosion deals friendly fire at applicable Difficulties. Can be picked up, carried, and thrown. Hitting it or being hit while carrying it will light it, causing it to explode after 3 seconds. Hitting a lit barrel will cause it to explode immediately. Certain missions contain puzzles or objectives where the player must move Explosive Barrels to a certain spot in order to create a new path. The Lamp Oil cannot be used as replacement for these puzzles.
Lamp Oil Creates a large area of fire dealing damage over time. Fire deals friendly fire at all Difficulties. Can be picked up, carried, and thrown. Hitting it or being hit while carrying it will light, causing it to explode after 3 seconds. Hitting a lit barrel will cause it to explode immediately. Enemies will attempt to path around the fire.

Obstacles

Obstacles are often used to bar the path in various situations.

Image Name Effect
Barricade Appears on windows in The Pit. Needs to be kept repaired to block Enemies from entering.
Boards An interactive element that must be broken to move through. Although boards appear to bar the way on several maps, they can often just be walked around— but it’s fun to break things, isn’t it?
Branches An interactive element that must be broken to move through. Branches typically appear as mossy vines, hanging between trees or other surfaces. Attacks on them will break them, allowing passage. However, it appears that horde creatures (infantry and even elites) do not get this concept, and there are some cases where you can bunch the enemy behind a wall of these vines where they will just congregate, vulnerable to fire attacks or attacks from above.
Door An interactive element for proceeding through doorways. Doors can be interacted with, or can be broken with melee Weapons or explosives. Doors will delay ingress/egress of Enemies but only very briefly.
Gate An interactive element for proceeding through doorways. Gates can be interacted with, or can be broken with melee weapons or explosives. Gates will delay ingress/egress of Enemies but only very briefly.
Wine Tun An interactive element on A Quiet Drink that must be rolled aside to move past.

4 Настройки табло от Prop Joe

Система табло Vermintide, конечно, необходима, но на самом деле она вредит командной работе намного больше, чем помогает в среднем, особенно с игроками, не являющимися ветеранами. Поскольку на табло нанесены большие круги по статистике побед для каждого показателя на табло, вы будете подсознательно заинтересованы в том, чтобы попытаться совершить больше убийств, нанести больше урона или получить больше хедшотов, чем остальная часть вашей команды. Звучит неплохо, но люди склонны переборщить и рисковать убить всех за несколько лишних убийств.

Все, что было сказано, единственное, что делает этот мод Scoreboard Tweaks, — это добавляет дополнительную статистику для отслеживания того, сколько дружественного урона от огня получил каждый игрок. Вероятно, это один из наименее необходимых здесь модов, но все же стоит по тем же причинам, что и индикатор Friendly Fire.

Сундуки и шмот в Warhammer: Vermintide 2

Максимальный уровень силы героя в шмотках – 300. Начиная с примерных 5 силы героя, в пути к своей цели в 300, Вы будете постепенно открывать сундуки. Работает система примерно так: за каждый открытый сундук ваша текущий уровень выпадающих вещей будет увеличиваться примерно на 3. То есть открыв сначала сундук на 20 силы (в среднем на все три вещи), в след раз вы получите примерно 23 силы, потом 26 и тд. Не уверен, влияет ли качество сундука на количество повышающихся очков силы героя. То есть вам придётся открыть ооочень много таких сундуков.

Что касается сундуков: на своём пути к суммарному 150 лвлу всех персонажей вы будете получать два вида сундуков: сундук за прохождение миссии и сундук за уровень. Вот о последних и пойдет речь. Выглядят они примерно вот так:

Эти сундуки имеют интересное свойство: сундуки, которые вы получаете за миссии, дают тем большее качество вещей, чем большее качество самого сундука. Чаще всего вам будут мозолить глаза императорский сундук (самый лучший), и сундук генерала (предпоследний). А так же, чем на более высоком уровне сложности была пройдена миссия, то и тем больше шанс получить вещь более хорошего качества. То есть самый лучший сундук — сундук, полученный за миссию на уровне сложности легенда, апнутый до сундука императора. И вот тут интересный момент: сундук за уровень имеет примерно такую же редкость) как и сундук императора с легенды. Так что рекомендуется попридержать такие сундуки за уровень героя, открыв их все уже на моменте, когда вы будете выбивать вещи на 300 силы.

Health States[]

A knocked down Witch Hunter Captain

Knocked Down

Also known as Prone or Downed, if a hero’s HP is reduced to 0, they will become knocked down and receive a wound. While knocked down, the hero cannot take any action, and their HP pool increases to 300 (which can be further boosted by properties and talents as normal). The hero can still be damaged normally and passively receives 10 points of damage every 3 seconds. This health is technically considered to be THP, so any source of temp health recovery from allies such as Mercenary’s Career Ability will still be effective. When this health bar reaches 0, the hero dies.

Revive

Allies can revive a character who is knocked down by holding «E» (by default) for 2 seconds. This duration can be reduced with the Revive Speed Trinket property. While reviving, the reviver is automatically considered to be Blocking if they have their melee weapon equipped, and most careers are still able to cast their Career Ability without interruption. The exceptions to this are Ranger Veteran, Waystalker, Bounty Hunter, and Pyromancer. A successful revive only requires the reviver to be within the downed player’s vicinity at the very start of the revive, so moving away from the downed player using a mobility career ability will not interrupt it. This also means that if a hero is downed on a ledge above an ally, the ally can jump to start the revive and continue even after landing.

Wound

The hero starts every mission with 0 wounds. If a hero is revived from being knocked down, they will resume play after a short get-up animation with half of their health bar filled with temporary health and 1 additional wound. During the get-up animation, the hero can switch weapons and block. If the hero accumulates a certain number of wounds, they will immediately die upon their HP reaching 0 instead of becoming knocked down. Each difficulty level has a set number of wounds before this occurs:

  • Recruit: 4
  • Veteran: 2
  • Champion and above: 1

Using any healing item or getting healed by an ally will set the wounds count back to 0. While wounded, the rate at which temporary health decays is reduced to half.

Disabled

If a hero is caught by certain specials, they will become Disabled. While disabled, the hero cannot take action and receives damage as normal. If the source of the disable is a Blightstorm, the hero will be automatically freed after being tossed out. Otherwise, they must be freed by staggering or killing the disabler. Additionally, there are other unique types of disables:

  • Cliff Hanging: When a hero goes over certain ledges, they will hang off of the ledge in a disabled state. An ally can help a cliff hanging hero by holding the revive button. If unassisted, the hero will fall to their death after a certain period of time.
  • Hoisted: If a Hookrat catches a hero and drags them away far enough, the hookrat will plant its hook into the ground and hoist the hero up. An ally can free a hoisted hero by holding the revive button. If the hero was knocked down while hoisted, the hero will then have to be revived as well.

A bound Handmaiden awaiting rescue

A Dead character is completely taken out of play and all of their items are dropped to the floor. Any grimoires that player was carrying will be destroyed. The hero will respawn after 30 seconds, typically further ahead in the mission. This duration can be reduced with the Respawn Speed trinket property. After respawning, the hero will be in a Bound state with half of their HP filled with permanent health, half of their maximum ammunition, 0 wounds, and 0 career ability cooldown. While bound, the hero cannot take any action, and enemies will not interact with them. However, their career ability cooldown still receives its normal passive regeneration. The hero must be freed by an ally in order for the player to regain control of their hero. The speed at which an ally can free a bound hero is not affected by the Revive Speed trinket property.

5 Улучшения реролла от Prop Joe

Мод Reroll Improvements, вероятно, наименее эффективный мод из всех, но также один из самых популярных. И, как и все остальные, он довольно точно описывает то, что он делает в названии. По сути, когда вы меняете свойства оружия, игра возвращает это оружие обратно в ваш инвентарь, и вам нужно снова навести на него курсор, чтобы увидеть, что изменилось.

Но с этим модом оружие остается прямо в слоте Reroll, и оно сообщает вам прямо под ним большими буквами, какие новые модификаторы были добавлены. Опять же, очень небольшое дополнение, но с учетом того, как часто вы будете изменять оружие (и создавать его) в целом, его стоит добавить.

Ranged Weapon Traits[]

Traits found on Ranged Weapons affect attacks, Ammunition/overcharge and stamina.

Image Name Description
Barrage Consecutive attacks against the same targets boosts attack power by 5.0% for 5.0 seconds. (This effect stacks up to 5 times.)
Conservative Shooter Headshots replenish 1.0 ammo
Heat Sink Critical hits refund the overcharge cost of the attack. (Only appears on Sienna’s staves, Kerillian’s Deepwood staff or Bardin’s Drakefire weapons)
Hunter Critical hits increase attack power by 25% against targets with the same armor class for a short time. (This effect lasts 10 seconds.)
Inspirational Shot Headshots restore stamina to nearby allies. (Restores 1 stamina, half of a shield icon.)
Resourceful Sharpshooter Ranged critical hits reduce the cooldown of your Career Skill by 5%. Effect can only trigger once every 4 seconds.
Scrounger Critical hits restore 5% of maximum ammunition. Can trigger once per attack.
Thermal Equalizer Weapon generates 20.0% less overheat. (Only appears on Sienna’s staves, Bardin’s Drakefire weapons and Kerillian’s Staves)

Стреляй, пока тебя не покусали

Как и раньше, в Warhammer Vermintide 2 вам необходимо применить огнестрельное вооружение и постараться применить самые разные навыки персонажей для одоления противника. Играть вам предстоит в составе группы из четырех человек, которая должна будет приложить максимум усилий и постараться достичь всех поставленных задач. В том случае, если вы готовы кооперировать свои действия, стараться применить любые доступные средства выживания, то предлагаем вам начинать прямо сейчас, для этого вам необходимо скачать Warhammer Vermintide 2 через торрент на нашем игровом хранилище. Самое главное, внимательно читать все условия победы, не щадить своего противника и идти до победного конца совершенно любой ценой.

Особенности Warhammer Vermintide 2

  • В Warhammer Vermintide 2 вам необходимо сражаться всю свою жизнь в составе кооперативного режима до четырех человек.
  • В игре на выбор вам будет доступно около 5 персонажей, и каждый из них обладает 15 различными видами развития навыков, умений и способностей.
  • Для того, чтобы пройти все испытания и постараться добраться до необходимой цели, вам необходимо кооперироваться и стараться выполнять все поставленные задач. Однако не стоит торопиться, ведь далеко не все задачи такие простые.
  • В игровом проекте, у каждого героя будет своя цепочка индивидуальных задач, выполняя их, вы можете добиться героического подвига.
  • Если вы хотите каждый раз становиться сильнее, то необходимо внимательно изучать древо навыков и постараться добиться успеха.
  • В игре вам необходимо посетить гораздо больше локаций из мира Warhammer.
  • Стоит отметить, что каждая миссия в Warhammer Vermintide 2 будет награждать своих отважных персонажей самыми разными призами. Чем лучше результат после прохождения, тем выше будет награда.
  • На этот раз противников станет гораздо больше, они стали еще сильнее, и сразить их всех будет далеко не так просто.

На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Warhammer Vermintide 2 через торрент бесплатно.

Итоги игры

Ну, думаю на этом мои поигрульки в Warhammer: Vermintide 2 можно прекратить, наиграно довольно много часов, геймплей уже приелся, разнообразия нет, а разработчики еще не могут починить релизные проблемы, собрав при этом кучу денег.

Может быть они забьют на всё, деньги ведь уже собраны, а может быть наоборот: исправят баги, добавят какой-нибудь новый, сверхкрутой и супер интересный класс, сюжетную кампанию (ко-оп). Кто знает.

И да, игра у меня на самых низких настройках, потому что это привычка из старых онлайн игр (играть на самом низком качестве), а на высоком у меня ноутбук не тянет

Спасибо всем за внимание, надеюсь кто-то нашел полезную информацию, удачи

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector