Лучшие моды для 7 days to die, которые вы должны скачать прямо сейчас

Changelog

Sorcery Fallen Camps+ (v0.973) Now Live!

  • New Feature: Fallen Camp POI (Rare Stash, Class Runes and more!)
  • New Feature: Elemental Bushes (1-hit harvest for abundant Essence)
  • New Feature: Shrines spawn randomly throughout the world (powerful buffs on cooldown)
  • New Feature: Plantable Immortal Essence Bushes (requires dirt, any light level, Seed can be moved)
  • New Feature: Holy Retribution Spell (granted by Shrines)
  • New Feature: Holy Purify Debuff (applied by all Holy Sorcery)
  • New Feature: Holy Purify Heal (heals targeted players)
  • New Mastery: Shrine Mastery “Worshiper” to Sorcery Perk Tree
  • Added: +24 Shrines (Touched, Drain, Potion, Scroll and more!)
  • Added: Tons of new Runes, Potions and Scrolls!
  • Added: Essence Bushes rare chance to drop plantable, immortal, seed!
  • Changes & Fixes: Lots of anticipated changes and tweaks! Discord #Changelog

New game not required for existing v0.96 or v0.97!

Final Update before Sorcery A20 (v1.0 Lightning Overhaul)! If you’ve been waiting to play, this is the feature-packed version to dive into before A20 releases! Future versions of Sorcery will be on A20 + Experimental!

Undead Legacy

Скачать

Если вы поклонник Fallout, то должны срочно скачать мод! Undead Legacy вдохновлен вселенной Fallout и добавляет огромное количество предметов, которые можно найти, а также различные способы крафта.

Мод содержит более 770 новых предметов и 47 коллекционируемых перков. Помимо этого, игроки получают отличные новые декорации.

  • Зомби сильнее, чем когда-либо. Задачка, идеально подходящая для опытного игрока.
  • Огромное количество новых предметов делают крафт намного более приятным.
  • Чем дольше вы играете, тем больше пищи пропадает, так что поиск пропитания становится затруднительным. Со временем вы все реже будете находить свежие продукты.

Melee Weapons

Non-craftable. Found only in loot. Most are fairly weak, and break easily. Most repair with their dominant material, not repair kits. Gets bonuses from corresponding perks(Deep Cuts, Pummel Pete, etc.)

  • Banjo – Attacks like a light sledgehammer. Play some notes with a power attack!
  • Baton – Attacks like a club.
  • Cleaver – Attacks like a knife.
  • Crowbar – Attacks like a club.
  • Cuestick – Attacks like a spear. Power attack is just a stronger thrust.
  • Nail Board – Attacks like a sledgehammer.
  • Pipe Hammer – Attacks like a club.
  • Pipe Wrench – Attacks like a club.
  • Rebar Club – Attacks like a slow sledgehammer. Massive stamina usage, but very high damage.
  • Rolling Pin – Attacks like a club. Make Grandma proud!
  • Supa Sledge – Attacks like a sledgehammer. Keep a good grip on it!
  • Tire Iron – Attacks like a club.

Zombie Nerf Mod

Вас не бесит, когда с огромным трудом отстроенную базу в считанные минуты по бревнышку разносит шайка невесть откуда взявшихся усиленных мертвецов? В их крохотных мозгах (или что там у них) нет ни капли уважения ко вложенным вами в укрепления времени и силам.

Если даже сама мысль о разрушении вашего детища вам как наждаком по нервам, вы можете полностью избавиться от подобной угрозы при помощи мода Zombie Nerf. С ним ваши бункеры и виллы станут неуязвимыми.

Стоит ли говорить о том, что это значительно снижает сложность, лишая игру на выживание немалой доли этого самого выживания. Вместе с тем Zombie Nerf прекрасно подойдет новичкам, лишь осваивающимся в суровом мире 7 Days to Die.

5 HDHQ Overhaul

Примечание. Только модули растений и частиц этого мода работают для Alpha 19. Следите за обновлениями, когда выйдет A20.

Ядро HDHQ Overhaul вносит изменения в освещение и текстуры, чтобы создать более реалистичную и захватывающую среду для игрока, с дополнительными модлетами, добавляющими капитальный ремонт биома, эффекты биомных частиц, биомные растения, дополнительные предметы, дополнительные скины для оружия и транспортные средства. С вариантами 2K и 4K визуальные эффекты в этом моде потрясающие, а изменения в освещении создают более реалистичные отражения и плавные переходы от одного биома к другому.

Miner

Порой понимаешь, что в течение дня просто не успеваешь сделать все запланированные вещи. А ведь нужно крафтить инструменты и оружие, добывать припасы и ресурсы, строить укрепления и готовить к очередному вторжению нежити.

Чтобы хоть немного освободить свой график, установите Miner, мод, позволяющий размещать на земле автоматическую копалку. В конце каждого дня нужно проверять ее, вынимая определяющийся случайным образом лут. Это может быть какой-нибудь хлам, но, в конце концов, вы получаете его, не потратив вообще никаких усилий. Только учтите, что копалке для работы необходимо топливо.

Скачать

Features

  • Vanilla game 100% untouched, add-only policy!
  • Balanced around vanilla gameplay, you must train to gain and sustain your power!
  • Unique animations, art, effects and sounds for spells and items
  • New Spells: Craft, Master and Upgrade 5 Spells per element!
  • New Enemies: Touched, Fallen (Champion), Awakened (Boss), Ancient (Raid)
  • New Attributes: Sorcery, Fire, Ice, Lightning
  • New Resource: Spirit (mana required to perform all Sorcery)
  • New Dual Skill Tree and Perks: Arcane, Fire, Ice, Lightning
  • New Crafting: Armor, Weapons, Mods, Spells, Potions, Scrolls, Stations, Blocks, Resources
  • New Armor Sets: Arcane, Fire, Ice, Lightning
  • New Masteries: Alchemy, Runesmithing, Spirit, Essence, Arcane, Fire, Ice, Lightning
  • Play-style: Sorcerer (Spellcaster)
  • Play-style: Alchemist (Potions, Bombs)
  • Play-style: Archer Mage (Spell Arrows)
  • Play-style: Gun Mage (Spell Ammo)
  • Play-style: Melee Mage (Spell Weapons)
  • Weapon Abilities: Primary, Secondary, Passive and Charge abilities
  • Rune Mods: Harness the power of Runes to augment your weapons, armor and gear!
  • Alchemy: Craft Potions, Elixirs and Bombs
  • Loot: Item Sets, Armor, Weapons, Mods, Spells, Potions, Scrolls and more!

Other guns

  • 10mm Pistol – Slightly more powerful than basic 9mm weapons. HP and AP rounds are learned from the same book as 9mm rounds. Schematic or loot only.
  • 10mm Revolver – Slightly more powerful than basic 9mm weapons. HP and AP rounds are learned from the same book as 9mm rounds. Schematic or loot only.
  • 10mm SMG – Slightly more powerful than basic 9mm weapons. HP and AP rounds are learned from the same book as 9mm rounds. Schematic or loot only.
  • Railway Rifle – If those puny bullets aren’t cutting it, craft this bad boy and show them who’s boss! Schematic or loot only.
  • FatMan Launcher – Only available in loot. Launches any mini mukes you come across and maybe something else… Loot only.
  • Lever Action Rifle – Old rifle, chambered in .44 Magnum. Crafts with hunting rifle parts. Accepts 8x scopes. Unlocks with the Dead Eye perk, level 3, or schematic.
  • Triple Barrel Shotgun – Quality, custom shotgun. Good room clearing weapon. Unlocks with the Boomstick perk, level 3, or schematic.
  • Combat Shotgun – Military-grade shotgun. Good room clearing weapon. Schematic or loot only.
  • Service Rifle – Old military infantry rifle. Loot only.
  • Heavy Sniper – Old 7.62 military rifle. Comes with a scope. High damage, semi-auto. Unlocks with the Dead Eye perk, level 5, or schematic.
  • Incinerator – Highly modified military flamethrower. Uses custom ammo. Launches molotov-like projectiles. Schematic or loot only.
  • Flare Gun – Survival flare gun. The gun itself it loot only but you can craft more flares.

Schematics are rare loot or a quest reward.

Nuka Colas

Take your pick from the classic Nuka Cola, Nuka Cherry, Nuka Quartz, or the ever rare Nuka Quantum!

Each drink has its own buff. May cause certain side effects…

Can be looted almost any place normal water is found, but is very rare. Also can be available in regular vending machines, so make sure to check every one you find! Will give back a bottlecap when you drink one.

They can also be placed down as a block, similar to the torch, so you can use their warm, radiated light to see your surroundings.

Sunset Sarsaparilla has been added. Similar effects and loot locations to Nuka Cola.

The Nuka Grenade, which can be crafted using Nuka Quantums.

The Bottlecap Mine, which is crafted from loot only lunchboxes and bottlecaps from Nukas. These lunchboxes can also be placed down and used as storage. Can’t pick them back up though!

Nuka Vending Machine, which has a working and broken variant. They are added to the placeholder block, so any POI that uses it has a chance to get one of them instead of the regular machines. Won’t work on existing saves though.

Sunset Sarsaparilla Vending Machine, which has a working and broken variant. They are added to the placeholder block, so any POI that uses it has a chance to get one of them instead of the regular machines. Won’t work on existing saves though.

Other Guns

  • Railway Rifle: If those puny bullets aren’t cutting it, craft this bad boy and show them who’s boss! Schematic only.
  • FatMan Launcher: Only available in loot. Launches any mini mukes you come across and maybe something else… Loot only.
  • Lever Action Rifle: Old rifle, chambered in .44 Magnum. Crafts with hunting rifle parts. Accepts 8x scopes. Unlocks with the Dead Eye perk, level 3, or schematic.
  • Triple Barrel Shotgun: Quality, custom shotgun. Good room clearing weapon. Unlocks with the Boomstick perk, level 3, or schematic.
  • Heavy Sniper: Old 7.62 military rifle. Comes with a scope. High damage, semi-auto. Unlocks with the Dead Eye perk, level 5, or schematic.
  • Incinerator: Highly modified military flamethrower. Uses custom ammo. Launches molotov-like projectiles. Schematic only.
  • Flare Gun: Survival flare gun. The gun itself it loot only but you can craft more flares.

Schematics are rare loot or a quest reward.

Changelog

Gnamod has been updated to 0.8.4.1.

v0.8.4.1

This patch aims to fix some balance issues and bugs around puking zombies.

Core

  • Fixed: Normal birds cannot puke anymore and deal crits like they should.
  • Changed: Rebalanced sleepers to spawn less pukers, especially early game.
  • Changed: Puke has slightly less radius vs blocks.
  • Changed: Wood POI blocks hp and strength overhauled, they now are no longer super weak against puke and in line with metal and stone in terms of HP.
  • Changed: Broken blocks in the world now harvest for resources, things like rebar, broken concrete, broken brick and broken wood. Pallets now harvest for Sawed Wood.

CoreUI

Fixed: (Hopefully) Arrow in the player display should properly rotate to their location.

Мод на патронташ

Я могу взять это отсюда.

Вы никогда не сможете стрелять достаточно быстро, когда на вас бежит дикое животное. Хуже всего, когда вам нужно перезарядить, пока он охотится за вами. Мод Bandolier позволит вам быстрее перезаряжать оружие, чтобы вы могли больше времени уделять идеальному выстрелу в голову. Его можно оснастить броней на груди или ноге.

Почему Bandolier Mod необходим:

  • Более быстрая перезарядка вашего оружия
  • Его можно найти во время уборки мусора, или, если вам повезет, у торговца может быть один на продажу.
  • Создайте этого плохого мальчика из кованой стали, обрезков полимеров, клейкой ленты, клея и швейного набора после того, как прочтете схему патронташа.

Gnamod Horde Mode

Gnamod Horde Mode is the full on Arcade version of Gnamod where it all resolves around tower defense. In this mode you will spawn near a machine called ‘Beacon’ that is your only route of escape, or so your poor character thinks. It sends out smoke signals and acts as a radio beacon for airplanes to drop supplies. It also attracts zombies, they just cannot resist punching it. Sadly for you the machine has an unstable nuclear core and to much zombie punches will make it explode and likely take you and your base with it.

The beacon comes with supply caches where you can exchange currency into supplies and equipment. The secret stash contains supplies that are changed daily. Increase your skill in bartering and intelligence to access the better stock and better prices.

Be aware for the first horde that arrives around 2 PM (12 AM on servers). Surround your Beacon with walls, traps and mines and make sure to equip yourself with the best your money can buy. Zombies will drop bags that contain more currency, so keep killing for more supplies.

Horde Mode currently comes with three maps (Easy, Normal, Tough). The Tough map features the Boss Mode POI made by Like A Boss during alpha 17 with some alterations to make if fit with the rest. This POI features sleepers so you will need to fight off enemies right away.

Features

  • Arcade Mode with Beacon to defend.
  • Buy supplies from vendors in the Beacon. Store your stuff in the drawers of the Beacon.
  • Zombies drop money instead of loot.
  • Zombies can see further out and through walls, you cannot hide from the zombies.
  • Progressively harder for each day passed as well as gamestaged.

Notes & Tips

  • There are supplies to be found in both the standard tabs as well as the secret stash. Check each of the vendors (3 on each side with their own customized stock). To progress in Horde Mode you will eventually need to invest in Better Barter to unlock better stashes that contain the best materials.
  • Horde Mode is resource intensive despite Haidrgna’s best efforts. If you run into perfomance issues you may want to consider reducing settings even if the vanilla game runs fine.
  • The command ‘gfx pp enable 0’ will turn off all post processing and can help reduce the load. The mem or memcl (for clients) can free up some memory by calling the garbage collector.
  • You can set Bloodmoon hordes to daily for a different kind of experience.

10 Увеличить активный диапазон турели

Иногда поиск турели может быть разницей между смертью или выживанием в ночи орды, особенно в начале игры. Однако одно неудобное требование к турелям заключается в том, что игрок должен стоять достаточно близко, чтобы турели активировались, и они деактивируются, если игрок выйдет за пределы этого диапазона. Чем выше уровень турели, тем дальше игрок может стоять, не отключая турель.

Расширенный активный диапазон турели помогает исправить этот недостаток, увеличивая вдвое активный диапазон турели . Хотя это не меняет убывающую отдачу, предоставляемую деревом робототехники, этот мод действительно делает первые два ранга гораздо более привлекательными. Вы можете найти их новые эффективные диапазоны ниже:

Vanilla Изменено
  • Ничего: 10 блоков
  • Научные проекты: 14 блоков
  • Базовая робототехника: 15 блоков
  • Автоматизированное вооружение: 16 блоков
  • Продвинутая робототехника: 17 блоков
  • Эксперт по робототехнике: 18 блоков
  • Ничего: 20 блоков
  • Научные проекты: 28 блоков
  • Базовая робототехника: 30 блоков.
  • Автоматизированное вооружение: 32 блока
  • Продвинутая робототехника: 34 блока
  • Эксперт по робототехнике: 36 блоков

Ссылка для скачивания: Расширенный активный диапазон турели (от LordHesbic)

9 сельскохозяйственных культур без приусадебных участков

Начать заниматься сельским хозяйством в 7 Days To Die может быть непросто, так как посевы необходимо высаживать на фермерских участках. Вам понадобится приличное количество материалов, чтобы создать один из них:

  • 4 дерева
  • 10 гниющих плотей
  • 25 нитратного порошка
  • 100 глинистых грунтов

Сбор всех этих материалов только для одного сюжета, не говоря уже о нескольких сюжетах, может быть утомительным и трудоемким, а время — не то, что нужно тратить, когда кровавая луна всегда маячит за углом. К счастью, этот мод для этого.

Выращивание сельскохозяйственных культур без фермерских участков устраняет необходимость в фермерских участках , позволяя сажать семена в землю, чтобы игроки могли начать заниматься сельским хозяйством, как только они приобретут семена. Теперь вы можете выращивать небольшой сад без необходимости выращивать нитратный порошок или собирать сотни гниющих плотей.

Ссылка для скачивания: Выращивание культур без фермерских участков (от fatrap)

Farming

Скачать

У вас есть шанс превратить 7 Days to Die в одну из лучших фермерских игр на ПК, если вы воспользуетесь этим модом. Если вы собираетесь выжить, то вам понадобится полный желудок, а изредка появляющееся тушеное мясо с этой задачей просто не справится. Мод Farming расширяет механику фермерства базовой игры, так что теперь вы можете разводить домашний скот и готовить несколько новых домашних блюд.

Есть также новые рабочие станции, так что вы можете коптить мясо, делать вино или попробовать себя в роли мясника. Кроме того, вы можете собирать различные специи и травы, выращивать цыплят в новых курятниках или строить свинарники для получения бекона и свиных хрящей… ммм, нямка.

Power Armor

Thanks to Snufkin, Bdubyah now has Power Armor. Comes in several different paint schemes. Can only be looted form Power Armor Stands located in random POIs, which are only lootable one time each. Repairs with special repair kits. Has unique mods that can be found in loot.

The mod now also includes the Nuka Factory prefab, so you don’t need to use the separate files. You find the Factory, you might be able to learn the recipes! If you’ve installed the prefab manually before, or have Compopack installed, make sure to delete those files so the modlet version loads!

There is also now a Vault 101 POI! Should spawn when generating a new world. Tier 5 quest location.

Bdubyah also has included a mutant specific POI by arramus, the Behemoth’s Abode! Should spawn when generating a new world.

They mostly spawn well in RWG, and Bdubyah has included the info he think is necessary to make them work with NitroGen. Let him know if it isn’t right.

Colored Crosshairs

Нужно признать, что в этой игре неплохая механика стрельбы, однако, разработчики не придали внимания такой важной детали, как перекрестие прицела. Упущение исправляем при помощи мода Colored Crosshairs

У большинства игроков есть свои собственные предпочтения, когда дело касается перекрестия, недостаток вариативности которого может подпортить впечатление от игры, где приходится немало пострелять. К счастью, проблемой занялись мододелы, и теперь каждый может выбрать один из нескольких вариантов:

  • Синий
  • Зеленый
  • Красный
  • Прицел-точка
  • Большое обычное перекрестие
  • Большое красное перекрестие

Скачать

Energy Weapons

  • Laser Pistol: Rare military sidearm. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Accepts all laser attachments except the scope. Uses Energy Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Laser Rifle: Rare military firearm. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Accepts all laser attachments except the scope. Uses Microfusion Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Plasma Pistol: Experimental military weaponry. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Uses Plasma Energy Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Plasma Rifle: Experimental military weaponry. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Uses Plasma Microfusion Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.

Schematics are rare loot or a quest reward.

Gnamod Survival

Important: Survival is currently not available yet for A18. It is planned to be included in the 0.9.x release of the mod. This mode will likely not be added before A19.x is stable.

Gnamod Survival will be more true to the survival type of gameplay that was before part of Gnamod and Necropolis. This means that loot will be more scarce, gameplay is more focused on survival and less on the base defense part of the game. Construction in this mod will be more limited and getting a steady supply of food and water will be harder. In a sense this mode will focusing more in realism than on arcade like some of the other mods.

This mod is currently planned to be added, but is dependent on features to be implemented in Gnamod Core first:

  • Loot overhaul Gnamod Style.
  • Item overhaul.
  • Block overhaul.
  • Recipe overhaul.
  • Biome overhaul.

Starter Class System

Скачать

Мод, по сути, является частью Valmod’s Overhaul, только без дополнительных функций. Если вы немного растерялись, впервые запустив 7 Days To Die, наличие стартового класса должно дать вам некоторое представление о том, как подступиться к игровому процессу.

В общей сложности на выбор предлагаются девять классов, каждый из которых имеет свои собственные специальные рецепты. Как только вы выберете класс, вам дадут некий стартовый набор с предметами, которые соответствуют вашей роли. Далее вы сможете продолжать развивать вашего персонажа на основе класса, который вы выбрали.

Это отличный мод, который помогает новым игрокам начать прохождение и подталкивает ветеранов испробовать совершенно новый стиль игры.

Pipe Guns

Fairly weak and has a low durability. Currently still has tiers, but stats/mod slots are the same no matter what.

  • Pipe Pistol: Simple homemade pistol. Low durbility. Regular 9mm only.
  • Pipe Rifle: Crude rifle. Starts out as a short barrel. Low durability. Regular 9mm only.
  • Pipe Shotgun: Pipes and some bolts. The Shotgun starts as a basic short barrel, single shot version which you can craft into a long barrel version at a workbench. There is also a craftable extended mag mod for them which adds a 4 round revolver-style rotating cylinder. Regular shells only. Reload animations for the Shotguns are in, but the hands can’t be fixed AFAIK.

The pipe guns will break once they degrade!

No Special Zombies or Brick Damage

Скачать

Вам придется делать многое в 7 Days To Die для того, чтобы остаться в живых, в том числе защищаться от волн зараженных существ. Если «нормальных» зомби опытным игрокам может показаться недостаточно, то игра предлагает другой класс монстров, известных как «особые зараженные».

Появление этих противных тварей не обходится без последствий, которые абсолютно точно испортят ваш день. Крикунья, например, может вызвать орду нежити, а в это время гусеничный зомби тихонечко подползет и убьет вас, пока вы этого даже не ожидаете.

Если вы ненавидите этих существ, то можете просто убрать их из игры, использовав этот мод

Обратите внимание, однако, что он удаляет только некоторых из этих монстров, включая фералов, облученных, снежных зомби, стервятников и собак

War of the Walkers

Скачать

Мод War Of The Walkers содержит в себе много отличных компонентов, которые действительно удивят вас и заставят хотеть большего. Новые враги, новая добыча, новые напитки, возможности мода кажутся бесконечными.

Добавляет растительные культуры, книги, предметы для восстановления здоровья, систему отдыха, обновленные биомы, возможность ловить рыбу, новых NPC и многое другое. Также игрокам доступны новые навыки и предметы, но все время нужно быть начеку, ведь в то же время появляются и более опасные враги.

  • Появятся бандиты, которые будут атаковать вас.
  • Есть и другие выжившие, которые не будут нападать на вас, но будут бороться с зомби, бандитами и дикими животными. Это же своя собственная армия!
  • Новые и улучшенные предметы для здоровья вашего персонажа.
  • Новые боссы со специальным лутом – Домохозяйка Марианна, Строитель Боб и многие другие. Новые орды зомби и зомби-пауки.

Installation

  1. Download: Sorcery-master.zip (latest version)
  2. Unzip: Sorcery-master.zip
  3. Drag-n-Drop: The Sorcery folder only, found within the unzipped Sorcery-master folder, directly into your Mods folder (\7 Days To Die\Mods). Create the Mods folder here if it doesn’t already exist.
  4. Verify Mod Path: (\7 Days To Die\Mods\Sorcery) + (\7 Days To Die\Mods\Deep Pockets)
  5. Deport The Undead back to Hell: You’re ready to play as a post-apocalyptic harbinger of the elements… may your training commence!

Play With Darkness Falls (Compatibility Patch Updated to v1.23)

Follow the instructions below to play Sorcery + Darkness Falls together:

Install Darkness Falls first! (latest version)

  1. Download Darkness Falls
  2. Download Sorcery
  3. Download Compatibility Patch
  4. Unzip: Sorcery-master.zip AND SorceryCompatibilityDF.zip
  5. Drag-n-Drop: The single folder (Sorcery), found within the unzipped (Sorcery-master\Mods) folder, directly into the Mods folder (\Darkness_Falls_Directory\Mods). Create the Mods folder here if it doesn’t already exist.
  6. Drag-n-Drop: The folder (SorceryCompatibilityDF) directly into the Mods folder (\Darkness_Falls_Directory\Mods) of your Darkness Falls root directory
  7. Verify Mod Path: (\Darkness_Falls_Directory\Mods\Sorcery) + (\Darkness_Falls_Directory\Mods\SorceryCompatibilityDF)
  8. Deport The Undead back to Hell: You’re ready to play as a post-apocalyptic harbinger of the elements… may your training commence!

Sorcery+Darkness Falls Support

Do NOT bother Khaine about Sorcery+DF compatibility issues or ask for him to make changes between the two. If you’re having a problem, or want to request a feature, there are dedicated channels on the Sorcery Discord. Devrix alone update and ensure compatibility between the two.

7 Firearms Expansion 4

Если вы любите использовать огнестрельное оружие в 7 Days to Die, этот мод для вас. Firearms Expansion 4 — четвертый мод в серии, призванный расширить уже существующий арсенал оружия, доступный в игре . Он также расширяет систему уровней оружия, добавляя по крайней мере одну новую модель для каждого уровня; Например, есть два основных пистолета: Colt38 или Beretta NANO, а первый пистолет уровня 1 — Colt1911.

Этот мод не просто добавляет новые модели оружия. Также игрокам был добавлен новый набор особого оружия. Этот мод добавил миниган, рельсотрон, гранатомет и огнемет. Это оружие должно сдвинуть эндшпиль больше в вашу пользу.

Ссылка для загрузки: расширение Firearms Expansion 4 (от Smadol99)

Survivor’s Pack Starting Gear

Скачать

В 7 Days To Die вас ждет, прежде всего, изнурительный поиск припасов. Новичкам этот процесс может показаться немного унылым, однако, есть отличный мод, который немного упростит ситуацию и даст игрокам небольшую фору.

При первой загрузке игры игроки получают рюкзак выжившего, который включает в себя:

  • произвольно выбранные шляпа, рубашка, брюки;
  • пару поношенной обуви;
  • одна книга рецептов;
  • один железный инструмент (не всегда);
  • обезболивающее и бинт;
  • бутилированная вода и две банки консервов;
  • одно случайное оружие ближнего боя;
  • одно случайное оружие дальнего боя (лук, арбалет или пистолет).

Energy Weapons

These scale with Advanced Engineering.

  • Laser Pistol – Rare military sidearm. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Accepts all laser attachments except the scope. Uses Energy Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Laser Shotgun – Rare military firearm. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Uses Shotgun Microfusion Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Laser Rifle – Rare military firearm. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Accepts all laser attachments except the scope. Uses Microfusion Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Plasma Pistol – Experimental military weaponry. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Uses Plasma Energy Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.
  • Plasma Rifle – Experimental military weaponry. Can be rarely found or crafted once a schematic is read. Uses Plasma Microfusion Cells. Ammo has small chance to cause “Disintegration”.

Current Weapon Mods Available

  • Oil Filter Suppressor: Usable on the Pipe Pistol and Rifle, and most vanilla weapons. Can be wrenched from cars and in some loot. Big though, and limits ADS effectiveness. Slight loss of range and damage and also adds a small increase to degradation of the weapon due to increased blowback.
  • Extended Mag: For the Pipe Pistol and Rifle. Doubles the pistol and rifle capacity, also actually shows on the gun, unlike vanilla. Only works on pipe guns.
  • Long Barrel: Versions for both the rifle and shotgun. This adds a longer barrel, increasing effective range. Makes hip fire more unwieldy, and also slightly increase weapon degradation. Works as a mod for the rifle, used as a recipe ingredient for the shotgun.
  • Cylinder Mag: Can be used on long or short pipe shotguns. Ups the shell capacity to 4 rounds.
  • Homemade Flashlight: Custom attachment for all WW guns, and most vanilla weapons. Simple flashlight and duct tape. Not as effective as the regular weapon light mod.

Changelog

  • (new) Added in a Plasma Pistol and Rifle. They use Plasma version of the Energy and Microfusion Cells.
  • (new) Added a Flare Gun. The gun is loot only but you can craft flares yourself. Good lighting at night and can set zombies on fire hit by a flare.
  • Added Laser Pistol, Laser Rifle.
  • Added mods for Laser guns.
  • Energy Cells for the pistols, Microfusion Cells for the rifles. Each have a small chance to instantly kill the target(disintegration).
  • Unique variant of both the Laser Pistol and Laser Rifle.
  • Regular versions can be crafted after finding the schematics.
  • Tweaked the Incincerator’s ammo projectile. Looks better now.
  • Reworked some loot.
  • Added a recipe for the Triple Shotty.

For A19: The Wasteland

The forum topic of the mod is here.

Credits: Bdubyah

Gnamod Necropolis

Important: Necropolis is currently not available yet for A18. It is planned to be included in the 0.9.x release of the mod. This mode will likely not be added before A19.x is stable.

Gnamod Necropolis will come back to the game but is very dependent on a lot of system that will be implemented in Core and Survival to work as well as POI work. Haidrgna have great plans for this to come back and will be using a system of world generation he is developing himself. For this a lot of POIs need to be build that requires a community effort.

This here is also a call to those interested in joining and helping to build POIs for Gnamod and Necropolis.

The following screenshots are of a prototype city that Haidrgna has been working on, which comes included in the 0.4.1 version of Gnamod Core.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector